son izlediğiniz live action ve asya drama Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 54, 55, 56, Sonraki |
Yazar
Mesaj
Pasta bitti. Çok beğendiğim seriler arasına girdi kendisi
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): carpe diem
Bu mesaja teşekkür edenler (2 kişi): Rukia, carpe diem
Hanamizuki ~ Ikuta Toma'yı çok özlemişim. Ve bu şarkı beni benden alıyo.
[Bağlantı]
Kimi ni Todoke ~ Animesini kesinlikle izleyeceğime karar verdim.
[Bağlantı]
Kimi ni Todoke ~ Animesini kesinlikle izleyeceğime karar verdim.
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Orihime
Bakalım bakalım, bu ara live action-drama izlemekten nerdeyse anime izleyemiyorum.
1 Litre no Namida ~ Evet, herkesin dediği gibi ciddi acıklı bir seriydi. Sonunun tahmin edilebilir olmasına rağmen insan üzülüyo yine de.
Ryusei no Kizuna ~ 1 Litre no Namida'dan aldığım Nishikido Ryo hızıyla izledim bu dramayı. Güzeldi, komikti. Zaten Nino da vardı. Bütün olay köri üzerine olduğu için ağzımın suyu aktı gece gece.
Niini no Koto Wasurenaide ~ Bakınız, yine Nishikido Ryo hızıyla izlenmiş film. Film pek bi dramatikti, ayrıca sanki 1 Litre Gözyaşı ile Ryusei no Kizuna'nın ilk bölümlerini çakıştırmışsınız film olmuş gibi. o.o
The Seaside Motel ~ Hanamizuki ile başlayan Ikuta Toma maratonu devam eder. *-* Merue-sama'nın sayesinde güzel bi keşif oldu. Eğlenmek için güzel bir film.
BANDAGE ~ Klasik rock band filmi. Çok başarılıyken dağılmanın eşiğine geldiler filan. Pek ilgimi çektiğini söyleyemicem. Sadece soundtrack için izlenilebilir.
Aoi Haru ~ Gülmekten yerlere yattım filmin başında. Lisenin son senesinde olan ancak mezun olamayacak yankeelerin (hatta yankeeden daha beter) derdini anlatır bu film. Aslında komik, güzel falan ama sonu....
Şarkıları da baya iyiydi.
Oresama ~ Miyavi'nin filmiydi zaten onu için izledim. Aslında accık saçma diyebilirim. Ama çook komikti. Yani Miyavi şarkı söylemeseydi başarılı bir oyuncu olabilirmiş. Ayrıca şarkıların yeme de yanıda yat değil de artık dinleme de yanında yat şeklinde.
1 Litre no Namida ~ Evet, herkesin dediği gibi ciddi acıklı bir seriydi. Sonunun tahmin edilebilir olmasına rağmen insan üzülüyo yine de.
Ryusei no Kizuna ~ 1 Litre no Namida'dan aldığım Nishikido Ryo hızıyla izledim bu dramayı. Güzeldi, komikti. Zaten Nino da vardı. Bütün olay köri üzerine olduğu için ağzımın suyu aktı gece gece.
Niini no Koto Wasurenaide ~ Bakınız, yine Nishikido Ryo hızıyla izlenmiş film. Film pek bi dramatikti, ayrıca sanki 1 Litre Gözyaşı ile Ryusei no Kizuna'nın ilk bölümlerini çakıştırmışsınız film olmuş gibi. o.o
The Seaside Motel ~ Hanamizuki ile başlayan Ikuta Toma maratonu devam eder. *-* Merue-sama'nın sayesinde güzel bi keşif oldu. Eğlenmek için güzel bir film.
BANDAGE ~ Klasik rock band filmi. Çok başarılıyken dağılmanın eşiğine geldiler filan. Pek ilgimi çektiğini söyleyemicem. Sadece soundtrack için izlenilebilir.
Aoi Haru ~ Gülmekten yerlere yattım filmin başında. Lisenin son senesinde olan ancak mezun olamayacak yankeelerin (hatta yankeeden daha beter) derdini anlatır bu film. Aslında komik, güzel falan ama sonu....
Şarkıları da baya iyiydi.
Oresama ~ Miyavi'nin filmiydi zaten onu için izledim. Aslında accık saçma diyebilirim. Ama çook komikti. Yani Miyavi şarkı söylemeseydi başarılı bir oyuncu olabilirmiş. Ayrıca şarkıların yeme de yanıda yat değil de artık dinleme de yanında yat şeklinde.
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Rukia
>Tempesta< yazmış:
aynen ama dizinin konusunda zaten diyor
Spoiler:
ben de en son:
Yamato Nadeshiko Shichi Henge(live action)
Nobuta wa produce: 3 bölüm(live action)
sungkyunkwan scandal-10 bölüm(kore dizisi)
izledim.
ya arkadaş live actionları beğenmiyorum ya japonlar anime yapsın l.a yapmasın japon filmleri güzel oluyor izlediklerim arasında bir tane bile beğenmediğim japon yapımı film yok ama ne olur l.a yapmasınlar berbat hepsi
nobuta wa produce e devam etmemeyi düşünüyorum hatta bundan sonra hiçbir live action u izlemeyi düşünmüyorum
izlediğim japon dizileri içinde beğendiğim 3 dizi ichi rittoro no namida,kimi wa petto ve hanazakari no kimitachi e .bu 3 ünün dışında genelde japon dizileri vasat bence ha tabii istisnalar(mükemmel diziler) çıkıyor arada ama istisnalar kaideyi bozmaz xD
Yamato Nadeshiko Shichi Henge-bu da berbattı izledim amaa çok kötü idi ya.bir olay ancak bu kadar abartılabilir adfadfs müzikleri de kötü zaten hele açılışıııı
sungkyunkwan scandal - bu güzel bir dizi.devam edeceğim buna.ama tarihi olduğu için biraz sıkılıp ara verdim ama güzel dizi yani
49. sayfa (Toplam 56 sayfa) [ 552 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |